Lay's lanceert juich pakket
19-09-2016 (14:56) - Marketing
Nu de UEFA Champions League van start is gegaan, roept Lay’s alle fans in Nederland op hun favoriete team toe te juichen. Met de nieuwe limited edition ‘cheer for your favourite’ actieverpakkingen, kunnen voetbalfans kans maken om zelf bij een wedstrijd aanwezig te zijn, terwijl ze hun favoriete team toejuichen.
Laysface
Nederlandse fans kunnen laten zien voor wie zij juichen door een ‘Laysface’ selfie met één van de nieuwe actieverpakkingen te uploaden. Door gebruik te maken van de hashtag #LaysNL, maken zij kans op een Europese citytrip inclusief tickets voor de UEFA Champions league groepsfase of een van de vele andere prijzen bestaande uit Sony PS4’s met PES videogames of adidas voetballen.
selfies
Daarnaast geeft Lay’s fans ook de kans om onderdeel te zijn van voetbalgeschiedenis. Een selectie selfies (geüpload via de actiewebsite) zullen geprojecteerd worden op een prominent gebouw in Eindhoven tijdens de Champions league wedstrijden op 1 november.
Daarnaast geeft Lay’s fans ook de kans om onderdeel te zijn van voetbalgeschiedenis. Een selectie selfies (geüpload via de actiewebsite) zullen geprojecteerd worden op een prominent gebouw in Eindhoven tijdens de Champions league wedstrijden op 1 november.
De actie loopt tot en met 21 november 2016. De limited edition actieverpakkingen zijn vanaf nu verkrijgbaar bij alle reguliere verkooppunten.
De digitale projectie en de ‘cheer for your favourite’ actieverpakkingen maken deel uit van een 360° campagne. De campagne bevat een ATL commercial, digital out of home, retail-verkooppunten, digital support en een Snapchat filter om de juich-selfies via social media te delen.