Mediahuis lanceert nieuwe positionering 'Mediahuis Raakt'
Mediahuis heeft tijdens Hét Mediahuisfeest in het Tobacco Theater in Amsterdam haar nieuwe positionering gelanceerd: 'Mediahuis Raakt'. Daarnaast werd de komst van Mediahuis Radio bekendgemaakt, waarmee Mediahuis haar radioactiviteiten onder één dak brengt.
'Deze avond stond symbool voor alles wat Mediahuis vandaag vertegenwoordigt: een krachtige, vernieuwde organisatie die woorden, geluid en beeld écht laat binnenkomen,' zegt Boaz Shkolnik, directeur B2B bij Mediahuis. 'We hebben een heldere koers waarin al onze onderdelen samenkomen, van Mediahuis Radio tot Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg.'
Met 'Mediahuis Raakt' treedt Mediahuis naar buiten als één merk waarin al haar mediakanalen samenkomen. De vernieuwde crossmediale propositie biedt adverteerders de mogelijkheid om campagnes eenvoudiger en effectiever te realiseren via print, radio, podcasts en digitale media.
Mediahuis Radio
Met de toevoeging van Mediahuis Radio, inclusief merken zoals Radio Veronica, en de samensmelting van Mediahuis Noord, Mediahuis Limburg en Mediahuis Nederland, brengt Mediahuis haar activiteiten samen onder één dak. Dit biedt adverteerders één aanspreekpunt voor naadloze en impactvolle campagnes.
Dankzij een portfolio met sterke merken zoals De Telegraaf, Radio Veronica, Dumpert en De Limburger, versterkt Mediahuis haar positie in de markt. Door kanalen slim te combineren, kunnen adverteerders rekenen op een crossmediale aanpak die zorgt voor maximale impact.
Ook de huisstijl van Mediahuis is vernieuwd. Met een frisse kleurenpalet en een warme uitstraling weerspiegelt het design de vernieuwde positionering en identiteit van de mediagroep.