Mediahuis Nederland versterkt B2B-managementteam

Mediahuis Nederland versterkt B2B-managementteam

01-04-2025 (14:54) - Media

Mediahuis Nederland heeft haar B2B-managementteam versterkt met de aanstelling van Mouringh den Dunnen als Sales Director Nationaal, Sander van Gestel als Manager Digital & Business Development en Elzemieke Olsthoorn als Director MarCom & Creativiteit. De vernieuwde managementstructuur biedt een scherpere focus op de digitale transformatie, strategische samenwerkingen en versterking van het marktaanbod.

Op de foto van links naar rechts: Elzemieke Olsthoorn, Boaz Shkolnik, Sander van Gestel en Mouringh den Dunnen.

Mouringh den Dunnen maakte onlangs de overstap van zijn rol als Marketing & Sales Director bij Mediahuis Radio naar Mediahuis Nederland, waar hij nu de functie van Sales Director Nationaal vervult. In deze rol is hij verantwoordelijk voor het beheer van de relaties met mediabureaus en adverteerders. Daarnaast blijft hij verantwoordelijk voor de omzetstromen vanuit radio.

Sander van Gestel startte op 1 februari als Manager Product. Daarvoor werkte hij ruim tien jaar bij VICE Media, waar hij strategisch verantwoordelijk was voor alle contentplatformen en B2B-producten wereldwijd. Met zijn ervaring in het leiden van teams en het ontwikkelen van innovatieve strategieën zal hij een belangrijke bijdrage leveren aan de digitale ontwikkelingen bij Mediahuis.

Elzemieke Olsthoorn is per 1 april de nieuwe Director Marketing & Creativiteit bij Mediahuis. In deze rol is zij verantwoordelijk voor de aansturing van het marketingteam, Wayne Parker Kent en MHX, de creatieve studio van Mediahuis. Hiervoor was Elzemieke CMO binnen het MT van Abovo Maxlead, waar zij eindverantwoordelijk was voor marketing en AM Beyond*, het creatieve contentlabel van het marketing- en mediabureau. Daarvoor vervulde zij diverse managementrollen binnen B2B teams bij publishers als DPG Media, Sanoma en Mediahuis.

"Onze nieuwe collega’s brengen waardevolle inzichten en ervaring mee die ons helpen versneld verder te bouwen aan duurzame groei en innovatie", aldus Boaz Shkolnik, Directeur B2B Mediahuis Nederland. "Dit is vooral van belang nu Mediahuis Noord, Mediahuis Limburg en Mediahuis Nederland zijn samengevoegd tot één organisatie. Deze integratie creëert nieuwe kansen en vraagt om versterkte samenwerking voor het realiseren van synergie." 


Bureaus

Marketing

Economisch