
Mediamakers over mediazaken in FONK magazine 409
Niemand wordt vrolijk van verliezen. Maar geloof het of niet: je kunt er ook positieve energie uit halen door over de horizon van het verlies heen te kijken. Magazinemakers lijken daar al een tijd lang moeite mee te hebben, want het merendeel klaagt nu al jaren over afhakende abonnees en terughoudende adverteerders. En dat levert niets op. Het goede nieuws: het kan ook anders.
Hoe? Dat vertellen een aantal publishers die we in in FONK magazine 409 een podium geven en die het anders aanpakken omdat ze in staat zijn over hun eigen schaduw heen te stappen. Met, je raadt het al, creatief èn commercieel succes als resultaat. Het was een feestje om met deze succesvolle optimisten bij wie het glas nooit halfleeg is, te praten.Ons advies: geniet van hun verhalen en doe er je voordeel mee!
Naast de Correspondent, Follow the Money en DOOR Media Groep, presenteren we met Marieke Verhaar (Ovide Agency) in deze editie ook een verse Female Agency Leader, deelt Vanessa Hofland (.Monks) haar intrigerende groeistrategie (‘Dance first, think later’) en kijkt Isabelle Boerdam (Green Food Lab) terug op de overname door Schuttelaar & Partners. Voor de liefhebbers van een sterk staaltje ondernemerschap presenteren we last but not least ARMEDANGELS dat met DetoxDenim nieuwe wegen inslaat.
FONK magazine 409 koop je nu ook los!
Triggered en klaar voor meer? Koop FONK magazine 409 nu los in onze webshop!