Mercurs en Bakkie Media slaan handen ineen voor podcastserie

Mercurs en Bakkie Media slaan handen ineen voor podcastserie

09-10-2025 (09:47) - Media

De MMA, organisator van de Mercurs, en Bakkie Media, het podcastkanaal over de marcomindustrie, slaan opnieuw de handen ineen voor een podcastserie. In aanloop naar de magazinevakprijzen en daarna delen de hoodredacteuren en winnaars hun visie, inspirerende verhalen en ambities over magazinepublishing.

Op de foto: de jury van Mercurs 2025

De podcastserie bestaat uit twee delen. Voor de uitreiking van de Mercurs vinden er drie gesprekken plaats met Guido den Aantrekker (managing director entertainment DPG Media), Hella Hueck (hoofdredacteur EW Magazine) en Bram Mullink (hoofdredacteur Quest en National Geographic).

Na de uitreiking zijn er vier bonusafleveringen met verschillende winnaars in de categorieën BeLOFte van het Jaar, Partnership van het Jaar, Innovatie van het Jaar, Magazine Mediamerk van het Jaar en Redactieteam van het Jaar.

Verrassende gesprekken

"De Mercurs zetten ieder jaar de toon in onze branche. Met deze podcastreeks laten we horen welke passie, visie en creativiteit er in ons vak schuilgaan. De gasten vertellen hoe zij in deze snel veranderende magazinemarkt succesvol zijn én blijven", aldus Harriët Schrier, directeur MMA.

"Wat mij raakt is hoe openhartig onze gasten zijn en wat ze met ons willen delen. Van persoonlijke uitdagingen tot creatieve ‘wins’, dat levert telkens weer mooie gesprekken en verrassende inzichten op", vertelt Thijs van Dijk, eigenaar van Bakkie Media.

Uitreiking op 20 november

De eerste drie afleveringen zijn vanaf 10 november te beluisteren via de bekende podcastplatformen en ook terug te vinden op bakkiemedia.nl en mma.nl. Na de uitreiking van de Mercurs op 20 november komen er wekelijks nieuwe afleveringen live. 


Bureaus

Marketing

Economisch