
Reclamecreatief Barry Bol verhuist van Selmore naar The USP Agency
Barry Bol begint bij The USP Agency als senior creatief en art director. Hij komt over van Selmore, waar hij ruim drie jaar lang dezelfde functie vervulde. Bij het bureau van The USP Company gaat hij werken met Eye Wish Opticiens en Evi van Lanschot.
Voor Selmore werkte Bol onder andere bij Roorda Reclamebureau, Energize en N=5. De reclamecreatief kijkt uit naar de volgende stap in zijn carrière: "Ik volg The USP Company eigenlijk al een hele tijd. Met proposities als Hollandse Wind, Bol Select en NS Flex geven ze een hele interessante creatieve draai aan productontwikkeling en merkdenken. Hun visie dat je eerst je bewijsvoering op orde moet hebben, voordat je campagne gaat voeren spreekt mij aan. Ik heb zin om te beginnen!"
"Met de komst van Barry versterken we de creatieve vloer bij The USP Agency", aldus partner en creatief directeur Willem van Harrewijen. "Barry hebben we leren kennen als een reclamecreatief die graag breed nadenkt over oplossingen en in staat is om 'het grote idee' te bedenken. Dat is belangrijk bij het ontwikkelen van ‘een creatief platform’. Ons uitganspunt bij creatie. We zijn onder de indruk van zijn werk en we hebben veel zin om met hem samen te werken."
Naast de creatieve versterking is The USP Agency ook nog op zoek naar een senior accountmanager. De nieuwe collega zal aan de slag gaan met Eye Wish opticiens, Evi van Lanschot en andere accounts.