Ocean Outdoor wint aanbesteding Stadshart Amstelveen

Ocean Outdoor wint aanbesteding Stadshart Amstelveen

05-09-2024 (10:47) - Media

Ocean Outdoor heeft de tender voor de exploitatie van digitale out of home media in Stadshart Amstelveen gewonnen. Vanaf maart 2025 zal het winkelgebied worden verrijkt met zeven groot formaat digitale schermen en zestien digitale totems.

Ocean intensiveert daarmee haar samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield Nederland, die in 2019 startte met de exploitatie van de digitale propositie in Westfield Mall of The Netherlands te Leidschendam. De huidige uitbreiding past perfect binnen Oceans strategie om hoogwaardige, digitale buitenreclame te bieden in omgevingen die mensen aantrekken en hen verrassen met meeslepende merkervaringen.

Om tegemoet te komen aan de veranderende behoeften van consumenten en winkeliers is URW onlangs gestart met de herontwikkeling van Stadshart Amstelveen. In fases wordt het winkelgebied gerenoveerd en uitgebreid, terwijl gelijktijdig de publieke ruimten groener en aantrekkelijker worden gemaakt. Het plaatsen van de schermen van Ocean Outdoor binnen het winkelcentrum in combinatie met deze ontwikkelingen zal dan ook zorgen voor een verrijking van de winkelervaring van de consument.

Xavier Tilman, CEO Ocean Outdoor: ‘Ons doel is om van Stadshart Amstelveen een toonaangevende locatie te maken binnen de Out of Home (OOH) media. Met deze digitale transformatie bieden we adverteerders een uniek platform om zowel lokaal als nationaal hun doelgroepen te bereiken. Stadshart Amstelveen zal niet alleen een winkelbestemming zijn, maar een plek waar merken en consumenten op een betekenisvolle manier met elkaar verbonden worden.’ 


Bureaus

Marketing

Economisch