Koninklijke Jaarbeurs zet in op "radicale innovatie" met head of innovation & experience
Koninklijke Jaarbeurs kondigt aan dat Tom van Kuyk is gestart als head of innovation & experience. In deze nieuwe rol zal hij een cruciale bijdrage leveren aan de strategische koers van het bedrijf, waarbij vernieuwing en duurzaamheid als belangrijke pijlers centraal staan.
Tom van Kuyk heeft de afgelopen jaren waardevolle ervaring opgedaan als hoofd merkstrategie en bezoekersinstroom bij Holland Casino. Hier realiseerde hij een volledige herpositionering van het merk, inclusief een nieuwe huisstijl, vernieuwde campagnestrategie en innovatieve activatieconcepten. Dit heeft geleid tot een significante verbetering van alle merkgerelateerde KPI’s. Daarvoor werkte Van Kuyk bij Rabobank, waar hij verantwoordelijk was voor partnerships en merkbeleving en initiatieven zoals Rabo Clubsupport en Brasserie2050, die de coöperatieve rol van de bank in maatschappij belichtten en versterkten.
Bij Jaarbeurs gaat Van Kuyk zich richten op de ontwikkeling en implementatie van innovatieve concepten op zowel nationaal als internationaal niveau. Ook zal hij zich bezighouden met vernieuwing binnen het vastgoed van Jaarbeurs. Tom van Kuyk:”Ik kijk er ontzettend naar uit om deel uit te maken van het Jaarbeurs team en een bijdrage te leveren aan de strategie richting 2030 waarbij innovatie een van de drijvende krachten is.”