Vijf nieuwe aanwinsten bij Vertigo 6
PR- en marketingbureau Vertigo 6, onderdeel van de Happy Horizon-groep, heeft zijn team versterkt met vijf nieuwe collega’s. Onder leiding van Managing Director Sebastiaan Hoogendoorn, heeft Vertigo 6 zijn groeiambities in een competitieve en uitdagende markt verder waar kunnen maken.
Met de komst van Bobbe de Wit en Mick Lammers, beiden in de rol van Marketing & PR Consultant, heeft het bureau zijn expertise verder uitgebreid. Bobbe, voorheen onder andere senior Media & PR-marketeer bij MSI en met een rol in het marketingteam van Sony PlayStation, brengt diepgaande kennis mee op het gebied van consumentenelektronica. Mick is met zijn strategische marketingervaring bij Happy Horizon een waardevolle aanvulling aan het team, met name op het vlak van online marketing.
Daarnaast zijn Nicky Maatman en Bas Jansen onlangs gestart als Marketing & PR Executive. Nicky brengt een achtergrond in zowel journalistiek als PR mee, gecombineerd met een grote passie voor gaming. Bas rondde eerder met succes zijn stage bij Vertigo 6 af, had een korte carrière als scheidsrechter bij het NK Muisklikken en is nu officieel in dienst getreden.
Groeistrategie in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland
Tim Westphal, een gevestigde naam in de internationale game-industrie, is officieel gestart als Marketing & PR Director DACH. Na bijna tien jaar in o.a. rollen van Senior Communications Manager bij internationale game publisher Plaion (voorheen Koch Media) zal Tim vanuit Beieren de PR-, influencer- en marketingbehoeften van klanten in de Duitstalige landen ondersteunen. Ook speelt hij een sleutelrol in de verdere uitrol van de internationale groeistrategie van Vertigo 6 met een focus op entertainment, consumentenelektronica en toys & leisure.
“2024 was een jaar van mooie mijlpalen voor Vertigo 6. We veroverden opnieuw de nummer 1-positie in de FONK150, we zagen een substantiële groei in zowel projecten als klanten en hebben ons team versterkt met collega’s die perfect aansluiten bij onze informele cultuur en strategische doelen,” aldus Sebastiaan Hoogendoorn, Managing Director. “Met deze versterkingen kijken we met vertrouwen vooruit naar 2025, waarin we onze groei verder willen uitbouwen en samen met onze klanten duurzame, succesvolle en vooral mooie resultaten willen neerzetten.”