Optimaliseer de klantbeleving in jouw organisatie
Wil je de optimale klantbeleving realiseren in jouw organisatie, met als ultiem doel lagere kosten, loyalere klanten en (meer) ambassadeurs? In de post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management van Beeckestijn Business School ontwikkel je de optimale customer journey en ga je aan de slag met je eigen customer experience strategie.
Ontwikkel je eigen customer experience plan
Deze opleiding is interessant voor iedereen die iets doet met service-, marketing-, communicatie- en sales binnen een organisatie. Tijdens deze opleiding verbreed en verdiep je je kennis en pas je dit direct toe in de praktijk.
In 12 dagdelen:
• Ken je laatste trends & ontwikkelingen rondom customer experience
• Ga je aan de slag met customer journey’s en persona’s
• Creëer je een eigen customer experience actieplan
Meer weten over deze opleiding?
Lees meer over de post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management »
Praktische informatie
Datum: 31 januari 2022
Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, Online, Rotterdam, Eindhoven, Zwolle
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €4.385, - all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen