Carolien Spoor lanceert de SHOUTOUT ACADEMY
Carolien Spoor heeft haar handen ineengeslagen met SHOUTOUT AGENCY en introduceert met de SHOUTOUT ACADEMY: een platform dat een kans biedt aan iedereen die enthousiast is over het maken van content.
"Op social media zie ik elke dag weer de kracht van authentieke content en storytelling voorbij komen. Met dit platform deel ik mijn expertise en geef ik tips om mensen te helpen om van content creatie hun werk te kunnen maken.”
User Generated Content (UGC)
User Generated Content (UGC) zijn foto’s en video's die worden gemaakt door content creators voor de social media kanalen van een merk. Deze content kan zowel betaald als organisch ingezet worden door het merk. "Met de groeiende tendens waarbij mensen op zoek zijn naar echte verhalen bij het promoten van merken of producten, wordt het doorzichtiger voor consumenten als een advertentie te gepolijst lijkt. Authenticiteit is essentieel, en daarom wordt User Generated Content (UGC) steeds waardevoller en puurder ervaren. “Dit is dan ook de reden dat wij de SHOUTOUT ACADEMY hebben opgericht.” Aldus Merel Eggink en Lorenza Nolst Trenité van de SHOUTOUT AGENCY.
SHOUTOUT ACADEMY
De SHOUTOUT ACADEMY biedt toegang tot vijf modules met 27 video's, wat gelijk staat aan ruim drie uur lessen. Deze cursus voorziet deelnemers van informatie en begeleidt hen bij het proces van het creëren van hoogwaardige content. De cursus omvat onder andere uitleg over relevante terminologie, het verbeteren van presentatievaardigheden, praktische huiswerkopdrachten, sjablonen voor portfolio's, facturen en offertes, evenals inspirerende voorbeeldmails om deelnemers op weg te helpen.