Twaalf finalisten DDMA Dutch CRO Awards 2018
04-09-2018 (17:06) - Awards
DDMA heeft twaalf finalisten voor de Dutch CRO Awards 2018 geselecteerd uit alle inzendingen. De genomineerde cases zijn onderverdeeld in de categorieën Mobile, Conversion Test en Personalisation. Zij nemen het tegen elkaar op tijdens de finale op 20 september in QO hotel Amsterdam, waar zij hun case mogen pitchen.
Commissievoorzitter Frank Overbeek: "De CRO Awards hebben duidelijk hun bestaansrecht bewezen. Na de eerste versie van vorig jaar constateert de jury een stijgende lijn in de kwaliteit van de cases. We zeer tevreden met de inzendingen in de categorieën: Conversie, Personalisation en Mobile."
finalisten
Genomineerden Conversion Tests
1. Fred de la Bretoniere. Case: gebruiksvriendelijkere opzet webshop na onderzoek.
2. Lucardi. Case: het creëren en testen van de nieuwe omnichannel checkout mogelijkheid.
3. Transavia. Case: Seats Left: Hoe transparantie en urgentie hand in hand gaan.
4. Waternet. Case: Zo verhoogt Waternet het aantal doorgegeven verhuizingen.
5. Zinzi. Case: over het toevoegen van een microcopy over de cadeauverpakking.
Genomineerden Personalisation
1. NS. Case: het personaliseren van getoonde dagjes-uit in combinatie met een treinticket.
2. SEAT. Case: User scoring als basis voor personalisatie.
3. T-Mobile. Case: De nieuwe omnichannel benadering voor service gerelateerde vragen.
4. Transavia. Case: Tab Inactivity: It’s all in the page name.
Genomineerden Mobile
1. Bijenkorf. Case: Verhoogde traffic naar basket door neuro usability onderzoek.
2. Eneco. Case: Hoe een mobile wijziging een groot effect op gedrag op andere devices teweeg brengt.
3. Transavia. Case: Mobile Sticky CTA: van inactief naar proactief.