Van Mossel heeft meest originele campagne
21-11-2018 (09:12) - Awards
Van Mossel Automative Group heeft drie prijzen in de wacht gesleept tijdens de tweede editie van Online Dealer Awards. De organisatoren van de Awards, Marktplaats en DTC Media, oordeelden dat het autobedrijf onder meer het beste scoorde in de categorie 'meest originele campagne'.
Daarnaast is Van Mossel bij de verkiezing voor de beste online autodealer beloond met een vak-en publieksprijs. Beide awards won het bedrijf in de categorie 'Meest succesvolle data driven autobedrijf'.
'Wat dit jaar is gebeurd, overtreft onze stoutste verwachtingen. Dit is voor ons een fantastische erkenning', vindt algemeen directeur Eric Berkhof.
De prijs voor meest originele campagne ziet hij als 'kers op de taart'. 'De campagne had als doel om bestaande klanten op een ludieke manier te vertellen dat we ze graag terug wilden zien in onze werkplaats', vertelt Berkhof. Zo konden klanten door het maken van een quiz diverse prijzen winnen: van een gratis wasbeurt tot gratis wintercheck. 'Dat wij nu zelf een prijs hierdoor hebben gewonnen maakt ons duidelijk dat de klanten het hebben gewaardeerd.'