Op ontdekkingsreis naar Azië vanaf het Gustav Mahlerplein

31-10-2023 (13:36) - Bucket list

Op ontdekkingsreis naar Azië in eigen land? Dat kan deze week op het Gustav Mahlerplein in Amsterdam.

Van 1 t/m 3 november strijkt het premium luchtvaart- en lifestylemerk Cathay hier neer met een lichtinstallatie, waarmee het publiek wordt ondergedompeld in de verschillende bestemmingen en culturen die Azië rijk is. De lichtinstallatie bestaat uit 41 lantaarns die samen vijftien reisbestemmingen representeren. Bezoekers kunnen zich door de lantaarns laten leiden en via QR-codes de verschillende landen en culturen ervaren. De Instagram-waardige ervaring is voor iedereen vrij toegankelijk.

Feels good to move

De ervaring is onderdeel van de ‘Feels good to move’-campagne die Cathay de afgelopen maand wereldwijd lanceerde. Deze campagne viert de natuurlijke drang van de mens om te bewegen, door het bieden van nieuwe ervaringen. Of het nu gaat om vluchten en hotels of winkelen, dineren en wellness.

Brian Tsoi, Area Manager Noord-Europa bij Cathay licht toe: "Het verlangen om te bewegen zit in ons DNA. Door het bieden van unieke ervaringen, zowel op de grond als in de lucht, willen we consumenten oproepen dagelijks in beweging te komen en aan dat verlangen te voldoen. Want reizen is zo veel meer dan het verplaatsen van A naar B alleen.”