Globrands sluit zich aan bij United Playgrounds

25-05-2023 (15:17) - Bureaus

Globrands, specialist in naming en verbal branding, sluit zich aan bij United Playgrounds.  LiveWall, Wave, 100% Email en Verve dragen alle binnen hun expertise bij aan het realiseren van de internationale ambities van de groep.

Globrands adviseert al veertig jaar bij de zoektocht naar een sterke merknaam. Het bureau creëerde merken zoaals Senseo, Thalys, Essent, Stellantis Groep, Actimel, Nouryon, Intel Optane, Geldmaat en DigiD. Als voorzitter en co-founder van het Global Naming Netwerk in veertien landen, houdt Globrands haar eigen naam en onafhankelijke positie. De expertise van United Playgrounds is bedoeld als toevoeging aan hun veelzijdigheid. Rebranding projecten zijn zo uit te breiden met diensten als identiteit, marketing, design en tech.

United Playgrounds lanceerde onlangs een nieuwe, internationale propositie 'Playground for the remarkable'. Samen met de beste bureaus per segment focust zij zich op internationale, scroll-stoppende en moderne merken. In lijn met de strategie zal United Playgrounds dit jaar de eerste stappen naar het buitenland zetten. Met Globrands als toevoeging, versterkt de groep haar expertise op het gebied van strategie, naming en verbal branding.

Mike Dijkstra (Oprichter en CEO Globrands): ‘Door de aansluiting bij United Playgrounds wordt onze reikwijdte vergroot, terwijl wij hen helpen hun aanbod nog vollediger te maken. Binnen de grote branding-trajecten van de groep en de impact daarvan mag immers niets aan het toeval worden overgelaten.’

 

 

 

 


Media

Marketing

Economisch