Manevesto wil meer uit vrouwelijke potentie halen

17-01-2023 (16:47) - Bureaus

Eve Tomaszewski lanceert Manevesto, een content- & PR-bureau gespecialiseerd in 'The Female Potential': het aanspreken van vrouwen. Het bedrijf wil merken helpen groeien door te verbinden met hun vrouwelijke doelgroep.

Het content- & PR-bureau denkt mee met de positionering, het merkverhaal en content creatie. Daarnaast ondersteunt Manevesto klanten bij influencer marketing, media publiciteit en personal branding.

The Female Potential

“Het aanspreken van vrouwen – op de juiste manier - kan je grote winst opleveren,” aldus Tomaszewski. Dat aanspreken van vrouwen doet Manevesto door in te spelen op belangrijke thema’s in het leven van vrouwen. Tomaszewski: “Daardoor brengen we merken tot leven bij de vrouwelijke doelgroep. Dit is volgens ons tegenwoordig onmisbaar. Merken hebben de verplichting om meer te doen dan alleen verkopen. Alleen zo gaan merken leven en blijven ze on top of mind.”

Eve Tomaszewski

Vrouwen inspireren met storytelling is de rode draad in het werk van Tomaszewski. Zij heeft ruim 10 jaar media-ervaring met content creatie, media & PR. Tomaszewski werkte eerder samen met Hunkemöller, ELLE, Grazia, Nike, SuperTrash, ABN AMRO en Philips op het gebied van content creatie, media & PR.
 


Media

Marketing

Economisch