ON A DAILY BASIS produceert next-gen voetbalprogramma Kick 't Met voor Ziggo Sport

24-05-2023 (12:22) - Bureaus

ON A DAILY BASIS produceert nieuw programma 'Kick 't Met' om de nieuwe generatie voetbalfan aan te spreken. In Kick ’t Met gaan hosts en tevens initiatiefnemers van het programma Armin Shah en Jefferson Osei in gesprek met sterren uit de voetbal- en entertainmentwereld.

Pim Berentzen (Owner & Creative Producer ODB): Om dit programma over sport en het verhaal achter de atleten te produceren voelt als een thuiswedstrijd. Met ons label ODB.Studio specialiseren we ons in het maken van next-gen content. Dit is bij uitstek een ideale kans om te laten zien dat onze culturele relevantie mainstream impact genereert doordat wij zijn waar de jongeren zich begeven.

Armin Sharifi (Initiatiefnemer Kick 't Met): Het format laten produceren met het team van ON A DAILY BASIS voelt goed. We kennen elkaar door de jaren heen zowel op zakelijk als persoonlijk gebied goed. Ze hebben meermaals bewezen next-gen content te produceren, en dat is precies de doelstelling met het Kick 't Met format.

Over ON A DAILY BASIS

ON A DAILY BASIS (odb.nl) is de ‘new generation agency’ voor entertainment, sport & lifestyle merken. Een award-winning bureau in Amsterdam opgericht in 2012 door Yonah van Andel, Pim Berentzen en Glenn van der Plaat dat met passie merken helpt de nieuwe generatie te bereiken. ODB werkt onder andere met organisaties en merken zoals ID&T, Footlocker en de KNVB.
 


Media

Marketing

Economisch