ONVZ deelt waarom zij 'eersteklas zorgverzekering' is

16-11-2021 (12:31) - Campagnes

'Eersteklas Zorgverzekering', met deze door Open Now ontwikkelde pay-off en bijbehorende 360-campagne maakt ONVZ haar marktpositie als hoogwaardige zorgverzekering voor het eerst expliciet.
 
"Uit de gedragsanalyse van Open Now bleek dat meer duidelijkheid over de premiumpositie en een sterkere waargenomen relevantie de belangrijkste voorwaarden waren voor conversie en behoud", aldus Age-Pieter Kamermans (hoofd marketing en communicatie van ONVZ). "Met relevante premiumdiensten als Wachtlijstbemiddeling, Snelzorg en Second opinion wordt de eersteklaspositie van ONVZ onderbouwd bij zakelijke en particuliere doelgroepen." Open Now ontwikkelde naast de positionering en de campagne ook conversiegerichte teksten en beelden voor brieven, mails en de website.

De belangrijkste media zijn online en social. Daarnaast wordt PR, outdoor en radio ingezet. De campagne wordt doorlopend geoptimaliseerd en we maken gebruik van verschillende technieken als geo-targetting om in te zoomen op de premium doelgroep.


Credits

Bureau & Creatie: Open Now
Fotografie, regie & productie: Jaap Vliegenthart
Edit: Kim Hinrichs
Postproductie: Captcha
Muziek: Massivemusic
Media: Merkle
PR: ExPRtease
Verantwoordelijk bij ONVZ: Age-Pieter Kamermans, Annemieke Goos, Maike Laumen, Sigrid de Jong, Marjolein van Dam en Limke Kwakkel.