Stayokay lanceert nieuwe merkcampagne

20-01-2023 (10:54) - Campagnes

Deze week lanceert Stayokay haar nieuwe merkcampagne ‘Stay meer dan okay’. Met deze campagne wil de hostelketen mensen inspireren die nog niet bekend zijn met het concept van Stayokay en vooroordelen wegnemen. 

De campagne bestaat uit een merkvideo en diverse online advertenties om het vernieuwde Stayokay te laten zien. Liesbeth ten Donkelaar, Marketing & Sales Director bij Stayokay: “Bij ons overnacht je op de meest bijzondere plekken. Midden in de natuur, hartje stad, aan het wad of strand. Vanuit je moderne (privé)kamer ligt het avontuur voor de deur. Wij houden niet van poespas, maar zorgen voor een comfortabele basis met alles wat je nodig hebt. We zijn ons bewust van de mensen en wereld om ons heen en daarom werken wij elke dag hard aan een fijn en duurzaam verblijf.”

De campagne loopt tot en met augustus en is te zien op social media en via online advertising. De strategie, het concept en de uitwerking naar de diverse middelen zijn tot stand gekomen in samenwerking met communicatiebureau DEAR (part of Make Some Noise Group). Lees hier meer over de campagne.