TK Maxx wilt dat jij het Maxx-imale uit de feestdagen haalt

16-11-2021 (10:12) - Campagnes

Warenhuis TK Maxx lanceert hun 2021 feestdagen commercial: een speciale versie van ‘Walk This Way’ van de legendarische rockband Aerosmith. Met het thema 'Celebrate to-the-Maxx' wil deze vrolijke campagne de geest vangen om dit jaar de feestdagen Maxx-imaal te vieren en extra speciaal te maken. Met het idee dat een mooi geschenk, échte vreugde kan ontketenen waar zowel de ontvanger als familie en vrienden Maxx-imaal van gaan stralen.
 
Met parels van grote merken in mode en accessoires tot aan kinder-, beauty- en woonartikelen biedt TK Maxx alles onder één dak voor het hele gezin. Met meerdere leveringen tot aan Kerstavond van items die tot maar liefst 60% goedkoper zijn dan de adviesprijs, kan iedereen cadeaus scoren voor zijn of haar geliefden om zo samen het Maxx-imale uit de feestdagen te halen.
 
Voor het zesde opeenvolgende jaar heeft het reclamebureau Wieden+Kennedy London de feestdagen commercial van TK Maxx gemaakt, een commercial die dit jaar is geregisseerd door de veelgeprezen regisseur Raine Allen-Miller.
 

Campagne

De televisiecommercial wordt ondersteund door print, digitaal, social, PR en een pan-Europese samenwerking met socialmediaplatform TikTok, waarbij gebruikers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de #TKMaxxTalentShow. Tijdens deze ‘hashtag challenge’ laten deelnemers hun unieke talenten zien binnen een voor TK Maxx speciaal ontwikkeld TikTok-filter.