Zandbeek ontwikkelt nieuwe identiteit voor Zuyd Hogeschool
Bureau Zandbeek ontwikkelt nieuwe positionering en identiteit voor Zuyd Hogeschool. ‘Het begint met jou’ is daarom de nieuwe merkbelofte die ze onlangs lanceerden via een manifestfilm.
Angelique Baguette, directeur marketing & communicatie Zuyd Hogeschool: “Vanuit die verschillende inzichten is het afgelopen jaar in diverse sprints met Zandbeek gewerkt aan een nieuwe positionering, authentiek narratief en eigentijdse visuele identiteit. Daarbij hebben we ervoor gekozen om niet het onderwijsproduct centraal te stellen, maar de student zelf.”
Het begint met jou
Hecht, oprecht en vol vertrouwen. Dat zijn de nieuwe kernwaarden van Zuyd. Baguette: “Juist door jezelf te zijn, verander je de wereld. ‘Het begint met jou’ is daarom de nieuwe merkbelofte die we onlangs lanceerden via een manifestfilm met in de hoofdrol Manouk Pluis, bekend van de Netflix-hitserie Knokke Off én oud-student van Zuyd.” De film is geregisseerd door Timon Moll. Als winnaar van een Televizier-Ring en gespecialiseerd in het Young Adult-genre maakte hij een film vanuit de ogen van de generatie waarvoor die is gemaakt. Een film waarin de belevingswereld en issues van huidige studenten de hoofdrol spelen.