Camperbaas groeit en wordt Firma WAUW

Camperbaas groeit en wordt Firma WAUW

08-02-2024 (10:22) - Marketing

Vandaag wijzigt de gegroeide onderneming Camperbaas met trots zijn naam naar Firma WAUW.

Ze begonnen met het ombouwen van campers voor creatieve programmering op festivals, maar inmiddels is de verhuurtak van hun zelfgebouwde concepten verbreed, doen ze steeds meer activaties voor grote merken en verzorgen ze ook complete eventcreatie voor bedrijfsfeesten. Tijd dus voor een nieuwe naam, geïnspireerd op het wauw-effect van hun diverse creaties.

Vaste waarde

In nog geen vijf jaar tijd heeft Firma WAUW zich ontwikkeld tot een speler in de evenementenbranche. Na de Camperstage voor Welcome to the Future en het Ballenbakkie voor Mysteryland, bouwden ze het Jordanese Café Rol en andere creatieve belevingen, zoals de speelse photobooth Radje van de Sfeer, de Flitspaal en de aanstaande AbracadaBAR.

Uitbreiden

Als gevolg van de creatieve programmering bij festivals, is het aanbod uitgebreid met verhuur, productie en conceptontwikkeling voor de evenementenbranche. Zodoende is Firma WAUW nu ook actief in het bedenken, bouwen en produceren van merkactivaties voor gerenommeerde klanten zoals Viper, Q-dance en Durex. Het bedrijf verzorgt bovendien de creatie, programmering en productie van volledige bedrijfsfeesten. Binnenkort toveren ze een gevestigde club om tot een complete indoor speeltuin voor Tonny Media, die de Firma vroeg om een feest neer te zetten dat beruchter wordt dan het boekenbal.

Beat overslaan

Het uit de kluiten gewassen kwajongensbedrijf kiest nu dus voor een volwassen nieuw imago. Want wat begon met het bedenken van randprogrammering en bouwen van pure lol mondt nu uit in een serieuze onderneming met gerenommeerde opdrachtgevers en honderden events per jaar. Marnix Eykhout, Verbaasbaas van Firma Wauw: “Je kent dat gevoel wel, dat je hartslag een beat overslaat tijdens zo’n superdik feest. En dat je van verwondering dus alleen maar ‘wauw’ kan uitbrengen. Nou dat gevoel, daar dealen wij in. En daar is onze nieuwe positionering en nieuwe logo, in de vorm van een hartslag, op gebaseerd. We kijken enorm uit naar wat de toekomst voor ons in petto heeft.”  


Bureaus

Media

Economisch