Christine le Duc gaat exclusief voor eigen sexy lingerie

Christine le Duc gaat exclusief voor eigen sexy lingerie

15-02-2024 (16:51) - Marketing

Christine le Duc kiest vanaf dit jaar voor een monobrandstrategie. Deze koersverandering is onderdeel van een rebranding, waar het merk eind 2022 mee startte.

In 2021 werd de lingerieproducent onderdeel van erotiekgroep EQOM. Na deze overname koos Christine le Duc voor een nieuw geluid. Met de rebranding wil het merk vrouwen motiveren om hun eigen manier van sexy te ontdekken. Sinds vorige maand is Kim Feenstra het nieuwe gezicht van het merk. 

Groeien via retailers

De monobranding brengt voor Christine verschillende mogelijkheden met zich mee stelt Alissa Askander, Brand Manager van Christine: "Naast betere differentiatiemogelijkheden met de labels binnen de groep, opent het voor ons ook deuren voor uitbreiding van verkoop daarbuiten. Door beschikbaarheid via grote retailers zullen we nog beter in staat zijn de markt te bedienen en Christine verder te laten groeien."

 

 

 

 

 


Bureaus

Media

Economisch