Fanta Orange zoekt creatieve fans

04-07-2016 (08:55) - Marketing

De etiketten op de Fanta Orange en Fanta Orange Zero flessen zien wat bleek deze zomer. Daarom roept Fanta creatieve fans op om zelf een design voor het etiket op de fles te creëren en daarmee kans te maken op een flink aantal prijzen.
 
Vanaf vandaag liggen de Fanta Orange flessen met blanco etiketten in de winkel. Ook zijn de witte etiketten nog tot en met het einde van de actie op 15 september 2016 te downloaden via www.fanta.nl/fantasie/. 
 
Gebruik je fantasie: speel met vormen en kleuren op het etiket en deel je design via Instagram en Facebook met #fantasie of via Snapchat met FantaNederland. Deelnemers maken dan wekelijks kans op sneakers met een eigen design of een Fanta T-shirt. De uiteindelijke winnaar zal zijn of haar unieke design levensgroot terug zien op de gevel Ziggo Dome in Amsterdam, gevormd door maar liefst 840.000 ledlampen.
 
complete muurschilderingen
Met deze activatie geeft Fanta kleur aan de Nederlandse zomer. Gijs Brons, Brand Manager NL Fanta & Sprite, is enthousiast. Hij vertelt: 'Deze campagne was in Duitsland een groot succes. Onder het motto ‘Duitsland heeft meer fantasie nodig’ stuurden consumenten massaal nieuwe etiketten voor Fanta Orange in. Er werden zelfs complete muurschilderingen gemaakt. Ik ben heel benieuwd of de Nederlandse Fanta fans ook hun fantasie de vrije loop laten en dit met ons gaan delen. Het wordt fantastisch om het winnende design straks te zien stralen op de Ziggo Dome.'
 
Deel je design
Om mee te doen kan je een fles Fanta Orange of Fanta Orange Zero met een blanco etiket kopen of een digitaal ontwerp maken en dit direct delen via social media. Naast het online delen van een foto van je ontwerp is het tevens mogelijk om het design in te sturen via e-mail of via de post. Deelname staat open voor iedereen van 14 jaar en ouder. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht.

Bureaus

Media

Economisch