Hallmark lanceert hamstercollectie in samenwerking met Albert Heijn

Hallmark lanceert hamstercollectie in samenwerking met Albert Heijn

01-02-2024 (10:33) - Marketing

De hamsters van Albert Heijn zijn al meer dan 20 jaar onlosmakelijk verbonden met de supermarkt. In samenwerking met Hallmark is het assortiment van hamster producten nu uitgebreid met unieke kaarten.

De allereerste hamsterkaarten zijn vanaf 5 februari verkrijgbaar bij de zelfscankassa’s van Albert Heijn. Jan-Willem Koch, CEO bij Hallmark: “De jarenlange samenwerking tussen Hallmark en Albert Heijn wordt bekroond met deze prachtige customized collectie. We hebben een mooie manier gevonden om de vrolijke ambassadeurs van Albert Heijn tot hun recht te laten komen voor diverse verzendmomenten.”

Collector's items

Met het geven of sturen van een persoonlijk kaartje kun je iemand écht raken. In de hamstercollectie zijn kaarten te vinden voor allerlei momenten, zoals verjaardagen, felicitaties, bedankjes, beterschap, liefde en succes. Speciaal voor Valentijnsdag zijn er bovendien 3 designs ontworpen om een geliefde of speciaal persoon mee te verrassen. De ambassadeurs van Albert Heijn staan centraal op alle kaarten in deze exclusieve collectie. Zo zijn er hamsters met een bosje bloemen om iemand te bedanken of met een klavertje voor een extra beetje geluk. 

Hamsterfans

“Het is een kunst om de karakteristieke uitstraling van de hamsters, die normaal gesproken altijd fotografisch afgebeeld worden, in een illustratie te vangen. Onze designer is daar erg goed in geslaagd” aldus Koch. In de loop der jaren heeft Albert Heijn een schare trouwe ‘hamsterfans’ opgebouwd. De verwachting is dan ook dat de hamsterkaarten echte collector’s items worden.


Bureaus

Media

Economisch