Hornbach lanceert magazine voor zzp'ers
08-07-2016 (14:00) - Marketing
Hornbach hecht waarde aan professionele klussers (Profi’s). Speciaal hiervoor is een aantal jaar geleden het ProfiConcept in het leven geroepen. Een concept met veel voordelen voor de professionele klusser. De aangesloten Profi’s worden door Hornbach nu in het zonnetje gezet met een hagelnieuw magazine: het Profimagazine. Een blad voor de stoere, professionele klusser die zijn hand niet omdraait voor een project.
Nu de bouw weer aantrekt, worden de zelfstandigen in de bouw steeds belangrijker. Want het speelveld bij renovatie, nieuwbouw en bouwprojecten is flink veranderd en de zelfstandigen in de bouw hebben hierbij een steeds groter marktaandeel weten te verwerven. Hornbach merkt dit ook en wil deze groep op alle mogelijke manieren faciliteren.
'Trouwe klanten zijn enorm belangrijk voor ons', zegt Michael van der Geest, Manager ProfiConcept, Verkoop en Service bij Hornbach. 'Wij beschouwen het ProfiConcept als een essentieel onderdeel van onze bedrijfsvoering. Een concept dat continu in ontwikkeling is en voortdurend wordt aangescherpt, zodat professionele klussers aan alles merken dat ze bij Hornbach het beste af zijn.' In het Profimagazine wordt dit nog eens haarfijn uitgelegd.
ProfiConcept
Het Hornbach ProfiConcept betekent service op maat voor de professionele klusser. Ondersteuning voor zelfstandigen zonder personeel (zzp’ers), kleine bouw- en onderhoudsbedrijven en facilitaire diensten van instellingen. Hornbach biedt de Profi’s meerwaarde door privileges, zoals ruimere openingstijden (vanaf 07.00 uur), coulante betaalmogelijkheden, uitgebreide assortimentsboeken en probleemloze goederenterugname. Iedere Profi heeft bovendien een gespecialiseerd team van medewerkers tot zijn beschikking, en een aanspreekpunt: de ProfiAdviseur.