Maaltijdservice Vers aan Tafel herpositioneert met 360 graden mediacampagne

08-04-2019 (09:03) - Marketing

De maaltijdservice voor senioren Vers aan Tafel heeft zijn positionering, huisstijl en assortiment ingrijpend veranderd. Daarnaast zijn alle bestaande maaltijden volledig herzien en opnieuw ontwikkeld door voormalig sterrenchef Pascal Jalhay, creatief brein in de keuken van Vers aan Tafel.


Van Hollandse, Italiaanse, oosterse gerechten tot vegetarische, glutenvrije en zoutarme maaltijden, Jalhay werkt met natuurlijke ingrediënten om de juiste kleur, geur en smaak te creëren. Daarnaast wordt er zeer bewust met lokale telers en leveranciers gewerkt.


De herlancering gaat gepaard met een 360 graden reclame- en PR campagne op tv, in print en online. Uiteindelijk wil de maaltijdservice binnen vijf jaar het aantal bestellingen verdubbelen. Vers aan Tafel richt zich, naast consumenten ook op zorginstellingen, groothandels en retail partijen.

 


Bureaus

Media

Economisch