Rouze lanceert nieuw platform met sexy luisterverhalen

23-11-2021 (10:24) - Marketing

Rouze lanceert vandaag haar nieuwe platform, abonnementsvorm en brand design. De lancering van het platform voor erotiek voor vrouwen wordt begeleid door verschillende nieuwe verhalen. Twee van die verhalen zijn ingesproken door presentatrice Geraldine Kemper.

Er kan nu een abonnement worden afgesloten op de verhalen van Rouze, per maand of per jaar. Deze zijn te beluisteren in een nieuwe, gebruiksvriendelijke webapp. Gebruikers kunnen ook de opbouw in het verhaal overslaan en meteen beginnen bij het ‘sexy’ gedeelte. De rebranding van Rouze is mede mogelijk gemaakt door hun deelname aan tv-programma Dragons’ Den, waar ze de aandacht trokken van Shawn Harris en haar investeringsfirma Orange Wings. Niet alleen de groeiplannen konden door Shawn’s investering gerealiseerd worden, ook het aantal luisteraars en de naamsbekendheid steeg flink door deze exposure.
 

Van standaard prins tot dominatrix

De verhalen die gebracht worden zijn divers en gaan van het ‘standaard’ prins op het witte paard-verhaal tot de aantrekkingskracht van een sexy vrouwelijke leidinggevende. Eva de Visser, founder van Rouze: "Onze primaire doelgroep bestaat uit vrouwen tussen de 25 en 65 jaar, maar de verhalen zijn voor iedereen met fantasie. We zorgen ervoor dat we het vrouwelijk perspectief altijd waarborgen. Mannen blijken dat ook interessant te vinden; ze beslaan 30% van onze gebruikers. Door die grote, brede doelgroep verwachten we eind volgend jaar op 40.000 gebruikers te zitten."
 
Door de veranderingen wordt Rouze, dat een jaar geleden werd gelanceerd, volwassen als merk en organisatie. Eva: "We hebben ambities om op termijn ook internationaal te gaan, maar eerst willen we zorgen dat de Nederlandse vrouw er warmpjes bij zit wat betreft goede erotische content."

Bureaus

Media

Economisch