Tempo-Team lanceert tweede seizoen TikTok-serie

Tempo-Team lanceert tweede seizoen TikTok-serie

16-02-2024 (13:18) - Marketing

Na het succes van de TikTok-serie 'Tempo-Tastic', waarin het beleven van werkplezier centraal staat, komt Tempo-Team met een tweede seizoen van de serie.

In de serie gaan twee 'werkbesties' verschillende uitdagingen met elkaar aan, om zoveel mogelijk werkplezier te beleven. Tempo-Team vindt het ervaren van werkplezier belangrijk vertelt Britt Weijermars, contentmarketeer bij Tempo-Team: "Veel jongeren ervaren belemmeringen als het gaat om hun werkplezier. Collega’s zorgen juist voor méér werkplezier. Met Tempo-Tastic lanceren we een nog niet eerder gebruikt TikTok-format waarbij de échte band tussen collega’s centraal staat."

Trendy platform

Chelsea Breur, Senior Art Director bij Wavemaker, denkt dat het platform TikTok het meest geschikt is voor deze serie: "Met het Tempo-Tastic format haken we in op de bredere trend van reality-tv en voeden we de doelgroep met long-form content. We willen Gen Z’ers langer aan ons binden en dat doen we door unieke content te creëren die opvalt tussen de chaos van trends.” 

 


Bureaus

Media

Economisch