The Ascott Limited kiest voor USP Marketing PR en opent hotel in Amsterdam

The Ascott Limited kiest voor USP Marketing PR en opent hotel in Amsterdam

12-02-2024 (13:30) - Marketing

The Ascott Limited heeft USP Marketing PR aangesteld om de communicatie te verzorgen in de Nederlandse markt.

Naast het vertegenwoordigen van het nog te openen aparthotel in Amsterdam, Citadines Canal Amsterdam, gaat USP aan de slag met het genereren van meer naamsbekendheid voor het merk Citadines in de Benelux. Citadines werd in 1984 gelanceerd in Frankrijk en werd in 2004 overgenomen door The Ascott Limited en heeft zich sindsdien verder ontwikkeld als specialist in de wereld van de aparthotels. Citadines Canal Amsterdam is de nieuwste aanwinst van het merk en bevindt zich in het oude centrum, in de 17e-eeuwse wevershuisjes die wel bekendstaan als het Noordse Bos.

Hotel

Tussen de Spiegelgracht en de Reguliersgracht, in het hart van Weteringbuurt, opent in maart 2024 Citadines Canal Amsterdam. Er zijn vier typen appartementen waar gasten zelf hun perfecte verblijf kunnen samenstellen. Comfortabele kamers, een ontbijtservice en een 24-uurs receptie met gratis onbeperkt warme dranken. Het aparthotel, met 93 kamers en appartementen, is rustig gelegen en toch op loopafstand van populaire attracties, winkelgebieden, restaurants en cafés. 

Samenwerking

Rob Boer, Citadines Canal Residence Manager: "We zijn te spreken over de samenwerking met USP Marketing PR. USP is in Nederland een marktleider op het gebied van toerisme, reizen en lifestyle. Het bureau kent de markt en de spelers en is daarmee de aangewezen partner om zowel onze nieuwe aanwinst in Amsterdam als ons internationale merk te vertegenwoordigen. Jeannette Spits, CEO van USP Marketing PR: “Uiteraard gaan we ons vol inzetten voor dit mooie account. Aparthotels zijn in opkomst en sluiten aan bij de reistrends. Wij dragen graag bij aan het verder promoten van Citadines en het gloednieuwe Citadines Canal Amsterdam.” 


Bureaus

Media

Economisch