Zalando trekt Olympisch jaar naar zich toe

Zalando trekt Olympisch jaar naar zich toe

16-02-2024 (10:55) - Marketing

2024 staat vol gepland met sportevenementen, en daarom maakt Zalando de plannen op sportgebied voor het komende jaar bekend.

Om het sportassortiment te vergroten, gaat Zalando samenwerken met het sportmerk On. Het Zwitserse merk is vandaag gelanceerd via het partnerprogramma en brengt ruim 100 producten naar 22 Zalando-markten. De collectie bestaat uit dames- en herenschoenen en sportkleding met een focus op prestaties en hardlopen in 2024. In de loop van het jaar wordt de samenwerking uitgebreid, door meer producten aan de collectie toe te voegen.

Inclusieve sportcollecties

Niet alleen de samenwerking met On is onderdeel van de sportieve plannen, ook komt Zalando met een adaptieve sportcollectie en meer inspiratie voor sportklanten. Fabio Baum, General Manager Benelux & Nordics bij Zalando vertelt: "Verschillende sportpagina's zorgen ervoor dat klanten producten vinden die passen bij hun specifieke trainingsbehoeften. Daarnaast lanceren wij dit jaar een adaptieve sportcollectie, waardoor modieuze sportstijlen beschikbaar komen voor mensen met een beperking.”

 


Bureaus

Media

Economisch