Ad Alliance en Paramount Global werken samen voor advertenties op SkyShowtime

22-05-2024 (11:10) - Media

Ad Alliance en Paramount Global gaan samenwerken voor de advertentieverkoop binnen de nieuwe advertentie-abonnementsvorm van SkyShowtime, de streamingsdienst van Comcast en Paramount Global. Deze samenwerking breidt de al bestaande samenwerking in het lineaire domein verder uit.

SkyShowtime biedt adverteerders een premium omgeving met populaire content zoals de film "Oppenheimer," de serie "Yellowstone," "South Park," en kinderseries als "SpongeBob SquarePants" en "Paw Patrol." De advertentieverkoop voor alle landen waar SkyShowtime actief is, wordt door Paramount Global geregeld. In Nederland wordt dit exclusief gedaan door Ad Alliance.

Met deze samenwerking verzorgt Ad Alliance nu de advertentieverkoop voor de SAVOD-tier van Videoland, HBO Max en SkyShowtime in Nederland. Dit versterkt hun partnernetwerk, dat impact, bereik en premium content biedt in een veilige omgeving voor merken. Het netwerk combineert SAVOD, Connected TV, Online Video en lineaire TV.

 


Bureaus

Marketing

Economisch