Design thinking: hype of integer design tool? Nu in Fonk magazine 383
Hype of integer design tool? In Fonk magazine 383 lees je wat design thinking kan betekenen voor de werk- en denkwijze bij bureaus en marketingorganisaties. Voorstanders èn tegenstanders zijn er genoeg. Dit is een tool die creativiteit en designprocessen naar een effectief hoger niveau en een beter verdienmodel kan brengen. Maar er zijn ook valkuilen:
"We moeten oppassen dat het begrip niet gaat eroderen. Dat gevaar ligt op het ogenblik op de loer en dat is een zorgelijke ontwikkeling"
Highlights uit deze editie
Female agency leader Rebecca Stadman (IN10)
Johnny Cashew genomineerd bij Coolest Dutch Brands
Jeroen Verbrugge over design thinking: denken door doen
Designcase van Total Design & Caribisch Kooyman
Bob Derken (Today): ‘Samenwerken en blijven luisteren'
Art Rotterdam nu en straks: interview met festivaldirecteur Fons Hof
En vergeet ook de inspiring front pages niet, de bucket list van februari en de eye candy op onze creatiepagina's.
Lees Fonk magazine 383 los òf ga voor een abonnement
Wil je Fonk magazine 383 lezen maar heb je geen abonnement? Bestel 'm los in onze webshop. Op zoek naar meer inspiratie, dossiers, visies en goede tips dan één editie je kan bieden? Overweeg dan eens een abonnement! Bekijk hier wat de mogelijkheden zijn.