Fonk magazine lanceert met eerste Hoog Zomereditie
Het vakantie-seizoen is losgebarsten en dat betekent voor de redactie van Fonk magazine jaarlijks drie edities lang iets meer freewheelen dan gebruikelijk. In Fonk magazine 369 draait het daarom allemaal om grote en kleine(re) dromen. Moeten die wel gerealiseerd worden, of is het beter als dromen gewoon dromen blijven? Je leest het allemaal in deze extra dikke zomerspecial van 92 pagina's!
Waar lees jij deze editie van Fonk magazine? Wat zie jij als je naar buiten kijkt? Het strand, bossen of heb je een fijne cityview? De redactie deed een deep dive in het CMS en constateerde dat Fonk magazine momenteel tot in de verste uithoeken en in maar liefst 68 verschillende landen wordt gelezen. En daar zijn we best fier op!
Veel leesplezier dus met deze zomerspecial met bijdragen vanaf tal van vakantie-adressen, nieuwe bestemmingen, en, ook fijn voor de thuisblijvers onder ons, soms heel gewoon vanaf het kantooradres. Speciale dank aan Mervyn ten Dam, Marcel van Zwieten, Tamara Couperus, Hans Paul Brandt en Rodger Werkhoven.
En ook.....
Geen behoefte aan al die vakantievibes? Ga dan snel naar de nieuwe aflevering van Coolest Dutch Brands met het designmerk ijcoon. Of pak in de serie Female Agency Leaders het persoonlijke verhaal mee van Rozemarijn Koopmans, de leading vrouw van Multitiude. Maar ook: wat gebeurt er als Kwebbelkop en Martin Sorrell de discussie aangaan? Wie wint?
Onze grote droom
Ook buiten het zomerseizoen worden de Fonk website en de digitale uitgave van Fonk magazine steeds vaker wereldwijd gelezen. Voor de redactie reden genoeg om in augustus onze URL .nl in te ruilen voor .com als volgende stap bij de realisatie van onze eigen grote droom.
Fonk magazine 369 nu in de losse verkoop beschikbaar
Fonk magazine 369 lezen, maar geen abonnement? Bestel 'm nu los in onze webshop. Wil je de print editie ontvangen? Wees er dan snel bij, want uit ervaring weten we dat die heel snel is uitverkocht!
Special note voor onze abonnees: Fonk magazine 369, 370 en 371 verschijnen exclusief als digitale uitgaven. Print is in de vakantieperiode alleen beperkt in de losse verkoop verkrijgbaar.