
Tricorp kiest Happy Horizon als partner voor internationale groei
Na een pitch met vier bureaus kiest Tricorp Workwear voor Happy Horizon als strategische online marketingpartner. De samenwerking richt zich op de internationale groei van het kledingmerk.
Happy Horizon zal Tricorp ondersteunen bij de uitrol van een datagedreven online strategie in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Het bureau verzorgt de inzet van SEO, SEA en social advertising op onder andere LinkedIn, TikTok en Meta. De campagnes zijn gericht op vier hoofdgroepen: dragers van werkkleding, dealers, specials-klanten en grote eindklanten.
"Tijdens het pitchtraject werden we meer dan eens positief verrast door de scherpe doelgroepinzichten, data-gedreven aanpak en enthousiasme van Happy Horizon. We delen dezelfde ambitie: alleen het beste resultaat telt", aldus Anoek van den Nieuwenhuijzen, Team Marketing bij Tricorp Workwear.
Groeifilosofie
Vanuit de Tilburgse hub van Happy Horizon wordt Tricorp begeleid bij de verdere digitalisering en internationale groei. "Tricorp is een sterk merk met internationale ambitie. Precies het soort klant dat past bij onze groeifilosofie. Met ons lokale team in Tilburg en internationale slagkracht kunnen we echt het verschil maken", aldus Jochem Nauw, Account Director bij Happy Horizon.
Happy Horizon zal de campagnes ontwikkelen met behulp van marketingtool Smartly, waarmee internationale uitrol en optimalisatie centraal staan.