Succesvol met een strategische customer experience strategie
Customer experience is één van de belangrijkste aspecten om succesvol te zijn in het digitale tijdperk. Wil je weten hoe je de klantbeleving naar een hoger niveau tilt door strategische keuzes te maken én deze met concrete acties te implementeren in jouw organisatie? Volg dan de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie bij Beeckestijn Business School.
Implementeer je CX-strategie in jouw organisatie
Ben jij een professional en/of manager met enige werkervaring en wil je kennis en een netwerk opbouwen op het gebied van customer experience en klantgericht ondernemen? Dan is deze opleiding wat voor jou!
In 8 dagen:
> Ontdek je de laatste trends, kennis en inzichten op het gebied van CX
> Ontwikkel je een CX strategie en plan voor jou organisatie
> Leer je hoe je de CX strategie implementeert in de hele organisatie (B2B en B2C)
Meer weten over deze opleiding?
Lees meer over de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie »
Praktische informatie
Datum: 26 april 2023
Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, Online
Studiebelasting: 8 dagen
Kosten: €5.985, - all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen