Til de klantbeleving naar een hoger niveau
23-06-2021 (12:52) - Opleidingen
Wil jij de optimale customer experience realiseren? In de masterclass Customer Experience Strategie & Organisatie van Beeckestijn Business School leer je vanuit verschillende invalshoeken naar klantbeleving en customer journeys te kijken. Daarnaast leer je de customer experience te verbeteren en de business case hiervan te berekenen.
Ontwikkel je eigen customer experience visie & strategie
Ben jij betrokken bij de planning en/of uitvoering van service-, sales-, marketing- en communicatie activiteiten binnen je organisatie? Dan is deze masterclass iets voor jou. Naast theorie leer je op praktische wijze van echte vakexperts hoe je de klantbeleving optimaliseert.
Na 5 dagen:
• Ben je op de hoogte van de laatste trends & ontwikkelingen binnen customer experience
• Heb je je eigen customer experience visie & strategie ontwikkeld
• Weet je hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie aanpakt
• Ben je op de hoogte van de laatste trends & ontwikkelingen binnen customer experience
• Heb je je eigen customer experience visie & strategie ontwikkeld
• Weet je hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie aanpakt
Meer weten over deze masterclass? Lees meer over Customer Experience Strategie & Organisatie »?
Praktische informatie
Datum: 12 juli 2021 (onderdeel van de Beeckestijn Summerschool)
Locatie: Leusden of Online Classroom
Studiebelasting: 5 dagen in 1 week
Kosten: €3.345,- all in (excl?BTW)?
Locatie: Leusden of Online Classroom
Studiebelasting: 5 dagen in 1 week
Kosten: €3.345,- all in (excl?BTW)?
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinics bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen