Met Label A naar Los Angeles

24-10-2018 (11:27) - Powered by

Label A daagt klanten en andere geïnteresseerden uit met hackathon-reis naar Los Angeles. Deelnemers hebben 48 uur om zich aan te melden.


Om het tienjarige bestaan van Label A te vieren,  reizen ze dit jaar af naar Los Angeles,  met hun 75-koppige team om daar tijdens de hackathon de digitale toekomst voor klanten en andere geïnteresseerden vorm te geven. De input voor deze hackathon komt vanuit de opdrachtgevers. Label A roept op om binnen 48u hèt business idee in te sturen, waar zij in L.A. mee aan de slag kan gaan.  


grenzeloos denken

De locatie is niet voor niets gekozen. Het is de omgeving waar men raketten commercialiseert (SpaceX), waar je met je mobiel een elektrische step huurt voor de "last mile" (Bird and Lime), en vooral een plek waar men zonder grenzen durft te denken. Zo worden mensen voor het leven bij elkaar gebracht (Grindr) en is dit het gebied waar vlogger Salamondrin zijn video's maakt, miljoenen kijkers bereikt en beïnvloedt wat ze kopen én waar. 


toekomst hacken

Het uitgangspunt van de Hackathon is dat Label A samen met haar klanten de toekomst van hun business gaat hacken. Naast de bestaande klanten geeft Label A ook andere geïnteresseerden de kans om hun toekomstige business vorm te geven in L.A.


Aanmelden kan hier. De hackathon zelf vindt plaats op maandag 10 en dinsdag 11 december in L.A.