'Don't F*ck Up Your Baby', de ultieme guide voor je Newborn Brand

21-02-2022 (12:49) - Publicaties

Het boek 'Don't F*ck Up Your Baby' trekt een ingenieuze parallel tussen het opvoeden van een pasgeboren kind en het bouwen van een merk. Door 18 stappen te doorlopen, één per jaar tot volwassenheid, traceert het boek de beginstadia van het ontwerpen van een merk, en helpt het de lezer om zijn creatieve visie tot leven te brengen in de loop van het boek. Met de populariteit van startups op een historisch hoogtepunt, is er nooit een geschikter moment geweest voor dit boek vol wijsheid om gedrukt te worden. Door de jarenlange ervaring te combineren met vrolijke momenten van komedie, is deze leeservaring even komisch als diepgaand inzicht in de wereld van branding.
 
Het boek door Joris van Dooren en Coen Luijten schetst de weg naar het oprichten van een pasgeboren merk, door het ontwikkelen van het idee, het definiëren waarom het anders is, het personaliseren, en het tot leven brengen door middel van een reeks inventieve oefeningen en voorbeelden.
 
In een wereld waar elke dag start-ups worden opgericht, zal dit boek fungeren als de ultieme gids en metgezel voor nieuwe ondernemers en hen de creatieve richting geven die nodig is om hun merk te laten opvallen in de massa. Met hun jarenlange ervaring in de industrie, academische functies als docent en hun bijdrage aan de lancering van meer dan 75 startups, zijn deze auteurs experts op het gebied van het bouwen van succesvolle merken.