Chunk Creative Agency lanceert eerste telecom vergelijkingssite gestuurd door AI
Chunk Creative Agency lanceert de eerste AI gestuurde telecom vergelijkingssite.
Klanten worden via SimOnly.ai geholpen om de beste keuze te maken rondom een nieuw mobiel abonnement door middel van een slimme AI gesprekspartner genaamd Jules.
Matching abonnementen
De site biedt bezoekers een slim gesprek aan, waarbij de bezoeker de wensen duidelijk maakt door middel van enkele antwoorden. De AI geeft de best matchende abonnementen terug, waar de bezoeker vervolgens uit kan kiezen. Doel is om bezoekers ook meer grip te geven op hun keuze: waarom past een abonnement het beste bij mij?
Jules
Voor de website is het AI-karakter Jules ontwikkeld. Jules weet natuurlijk veel van telecom, maar heeft ook een specifieke muzieksmaak (Soul en R&B) en heel eigen tone-of-voice. Jules is gebaseerd op het gelijknamige personage uit de HBO hitserie Euphoria: slim, eigenzinnig en creatief.
SimOnly.ai is een 100% onafhankelijke vergelijkingssite en de daadwerkelijke aankoop vindt plaats bij de aanbieder. De website is gebouwd op het platform van Sunny Day en is ontwikkeld door Chunk Creative Agency
in Amsterdam.