Hubspot presenteert Spring Spotlight met nieuwe functies
Hubspot, een marketing- en verkoopplatform voor bedrijven, lanceert de oplossingen Commerce Hub, Content Hub en Service Hub. Deze functies helpen bedrijven van iedere omvang te groeien.
Deze lanceringen zijn onderdeel van de Hubspot Spring Spotlight. Twee keer per jaar wordt er een Spotlight met alle updates voor het platform uitgebracht. Ditmaal zijn het er ruim honderd.
“Tegenwoordig is innovatie niet meer een kwestie van jaren, maar van dagen. Dat biedt enorme kansen voor bedrijven, maar het kan ontmoedigend zijn om constant dat tempo te moeten bijhouden. Daarom hebben we Spotlight gelanceerd: om het onze klanten gemakkelijk te maken en te profiteren van alles wat HubSpot heeft gebouwd om in te spelen op hun behoeften”, aldus Andy Pitre, Executive Vice President of Product bij HubSpot.
Commerce Hub
Deze tool helpt bedrijven bij het beheren van facturatie, abonnementen en betaalschema's. In samenwerking met Stripe maakt het lokale betaalmethoden en multi-valuta ondersteuning toegankelijk. Hierdoor kunnen klanten via hun eigen betaalrekening betalen en krijgen ze de meeste relevante betaalmethode aangeboden.
Content Hub
Aangedreven door Hubspot AI, ondersteunt deze functie marketeers bij het managen van content over verschillende kanalen. Het maakt contentcreatie simpel, van blogs tot en met afbeeldingen, en biedt mogelijkheden voor het produceren en verspreiden van podcasts, allemaal gericht op het verbeteren van de bereikbaarheid en relevantie van de content.
Service Hub
Deze oplossing, ondersteund door AI, combineert klantenservice en klantsucces om een uitgebreide klantenservice te bieden. Het biedt een helpdesk en klantsucces workspaces die snelle toegang tot essentiële klantinformatie bieden, met functies zoals een AI-chatbot voor 24/7 hulp, realtime antwoordaanbevelingen, en gesprekssamenvattingen om de klantervaring te verbeteren.
Meer informatie over de nieuwe tools vind je op de website van Hubspot.