Vodafone en Ziggo voegen apps samen
Klanten die een abonnement hebben bij Vodafone, Ziggo of bij beide, kunnen vanaf 14 mei alles over hun abonnement(en) vinden in de nieuwe Vodafone & Ziggo app.
Op één plek is hier informatie te vinden over producten, facturen en services. Ook alle voordelen van het klantprogramma Priority en diverse entertainmenttips staan in de app.
Klanten die de ‘My Vodafone app’ geïnstalleerd hebben, hoeven niks te doen. Hun app wordt in de komende weken automatisch geüpdatet naar de Vodafone & Ziggo app. Klanten met de ‘Mijn Ziggo app’ kunnen de nieuwe app zelf installeren. De oude ‘Mijn Ziggo app’ is nog tot 27 mei beschikbaar. De nieuwe Vodafone & Ziggo app is te vinden in de App Store en Play Store en gratis te downloaden.
Op één plek
Naast het inzien en beheren van abonnementen, tegoeden bekijken en facturen checken kunnen klanten via de app 24/7 chatten met de klantenservice van zowel Vodafone als Ziggo. Als er een storing is, dan komt hier een melding van in de app.
In de app zijn streamingdiensten te bestellen, extra zenders aan te vragen en maandelijks diensten aan- en uit te zetten. Daarnaast zijn er in de app tips voor films, series en tv-programma’s te vinden, en kunnen klanten vanuit de app doorklikken naar het Priority-aanbod. Hiermee krijgen zij voorrang en voordeel bij concerten, sportwedstrijden en uitjes en kunnen zij meedoen aan winacties.