Eerste sprekers Packaging Innovations bekend
20-09-2015 (22:08) - Toeleveranciers
event - Na vier edities in Amsterdam, vindt op 25 en 26 november in Brussel het verpakkingsevent Packaging Innovations voor marketeers en designers plaats. Ook dit jaar zullen er weer topsprekers zijn en presenteren ongeveer 50 bedrijven zich met innovatieve technieken, materialen en designs van verpakkingen en productpresentaties.
De organisatie maakt inmiddels de eerste selectie sprekers bekend:
De laatste neuromarketing inzichten voor verpakkingen en display – Wat zijn de do’s en don’ts in verpakkingsontwerp? Hoe ziet ons brein de verpakking. - Martin de Munnik – Neurensics, schrijver van De Koopknop
Turn shoppers into buyer, met innovatieve en creatieve displays. Frank Hoekx – Instore Activation Expert – voorheen Mondelez, Danone, LU Belgium
22.33 uur - Alles is verpakking in het succesverhaal van Nespresso. Verpakking als een integraal onderdeel van een sterke brandstory. - Wim de Schutter – Nespresso
Global packaging trends a.o. intelligent packaging. Welke internationale trends gaan onze manier van verpakken radicaal veranderen? - Dick de Koning en Johan Glaser – PACKZ
Verpakkingsontwerp op het hoogste niveau. Wat kunnnen we leren van verpakkingsontwerp op de vierkante centimeter in de luchtvaartsector? - Ariane van Mancius – Now New Next
Het tijdperk van Emotie in verpakkingen. Emotie is de trigger om de koper te overtuigen. Welke trends en technieken bieden labeling en print hiervoor. - Filip Weymans – Xeikon
In de volgende editie van fonk, een sneak preview van wat de diverse sprekers op 25 en 26 november zullen brengen.
Het event vindt dit jaar plaats in Paleis 10 (Brussels Expo) en is gratis te bezoeken voor brand owners, marketeers en designers.
Packaging Innovations
25-26 november 2015
Paleis 10 Brussel
(Gratis) tickets op: www.packaging-innovations.be