Kega ontwikkelt Employee App
15-10-2015 (16:32) - Toeleveranciers
Kega heeft de Employee App voor retailers en retailbrands gelanceerd. De app is geschikt voor iOS (iPhone) en Android en ondersteunt de communicatie tussen alle medewerkers, van hoofdkantoor tot winkelvloer: ‘altijd en overal in contact met de medewerker’.
De app dient als tool om praktische informatie te delen, zoals werktijden, taken, acties, kalender et cetera. Daarnaast kan met behulp van de app meer ‘social engagement’ onder medewerkers worden gerealiseerd. Middels chat functionaliteiten, push messaging en social media nieuws is de medewerker altijd in contact en op de hoogte.
Het belangrijkste doel van de app is om de medewerkers maximaal te betrekken bij het merk en hen echte ‘brand ambassadors’ te maken. Het is met deze app mogelijk van je medewerkers echte ‘brand ambassadors’ ofwel betrokkenheid te creëren.
In augustus lanceerde Hunkemöller de Employee App in 7 landen tegelijk. Hunkemöller – dat zich tot doel heeft gesteld om een ‘Social Business’ te zijn - is daarmee de eerste retailer die ‘In Touch’ is met alle medewerkers met behulp van de Employee App. Het idee is ontstaan vanuit Alexandra Legro (Global Marketing & Communications Director) en Anne Jaakke (Director of Global HR).