Multi-Advertising-tool gaat live
15-10-2015 (11:42) - Toeleveranciers
Technologieontwikkelaar Adcombi en digital advertising agency Marqeting lanceren Multi-Advertising: een marketingtool waarmee landelijke online reclamecampagnes custom made kunnen worden ingericht op lokaal niveau.
Adverteerders met meerdere vestigingen in het land rollen met Multi-Advertising een centraal ingerichte online campagne uit. Voor elke individuele vestiging - bijvoorbeeld een franchisenemer of dealer - kan daar vervolgens een lokale campagne aan worden toegevoegd, bijvoorbeeld naar aanleiding van kortingsacties, speciale aanbiedingen of de lancering van een specifiek product.
Resultaten van zowel de landelijke als de lokale campagnes - bijvoorbeeld het aantal clicks op de online banner - zijn real time inzichtelijk, waardoor lokale adverteerders direct via een speciaal ontwikkelde en gebruiksvriendelijke interface hun campagne kunnen optimaliseren. Daarmee bereiken zij hun doelgroep aanzienlijk kostenefficiënter.
Multi-Advertising bundelt de reclamebudgetten van individuele, lokale vestigingen tot een budget voor één centrale, landelijk uit te rollen campagne, waarmee lokale ondernemers toegang krijgen tot grote - online - uitgevers zoals TMG en Sanoma. Ook wordt optimalisatiekracht behouden, door lokale resultaten en statistieken op landelijk niveau te bundelen.