Vragenlijstmoeheid aanpakken
02-11-2015 (09:47) - Toeleveranciers
Marktonderzoekbureau Blauw Research gaat de technologie van mobile marketing platform Notificare inzetten om marktonderzoek persoonlijker en relevanter te maken voor consumenten.
Door de technologie voor locatie-gebaseerde push-notificaties te integreren in de apps van klanten van Blauw Research, bieden Notificare en Blauw een vernieuwende manier om de consument onderzoeksvragen te stellen, op het juiste moment, op de juiste plaats.
Door de mobiele revolutie is de effectiviteit van traditioneel marktonderzoek via telefoon of e-mail afgenomen. Sommige consumenten zijn vragenlijstmoe en steeds minder bereid om hun klantervaringen te delen.
Volgens Ivo Langbroek, Innovation Officer van Blauw, biedt Notificare een oplossing voor dit probleem. ‘De technologie van Notificare stelt onze klanten in staat om een dialoog aan te gaan met consumenten door ze op specifieke plaatsen en momenten via notificaties op hun mobiele telefoon gerichte vragen te stellen. Wij verwachten onze klanten hiermee van betere onderzoeksgegevens te kunnen voorzien.’