95 inzendingen Grand Prix Customer Media
10-10-2012 (08:46) - Awards
Er zijn dit jaar 95 cases ingezonden voor de Grand Prix Customer media die op 22 november worden uitgereikt. De Grand Prix zijn de nationale vakprijzen voor relatiemedia en worden gezamenlijk georganiseerd door Logeion, beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, en Platform Content.
Afgelopen jaar waren er 85 inzendingen. Het aantal inzendingen is dit jaar als volgt verdeeld: 25x B2C, 12x B2E en 14X B2B.
Voorzitter Alec Bergsma van Platform Content is ‘opgetogen’ over het grote aantal inzendingen. ‘De criteria waarop cases worden beoordeeld, zijn ten opzichte van eerdere edities van de Grand Prix flink aangescherpt. We zijn niet alleen blij met het grote aantal inzendingen, maar vooral ook met de hoge kwaliteit ervan. Customer media staan steeds vaker aan de basis van succesvolle, geïntegreerde marketingcommunicatie.’
Ook de directeur van Logeion, Clarisse Buma, is te spreken over de inzendingen.
Half oktober kiezen de verschillende jury’s per categorie de nominaties. Eind oktober worden de nominaties bekend gemaakt. Op 22 november worden aan de winnaars de Grand Prix Customer Media 2012 uitgereikt tijdens een feestelijke avond in De Lichtfabriek in Haarlem. De presentatie van de avond is in handen van Ronnie Overgoor.