BrandBase wint met Shell Energy Future Programma

25-05-2012 (08:28) - Awards

Het Energy Future Programma heeft 22 mei de Gouden Reiger 2012 gewonnen in de categorie beste crossmediale campagne. De jury oordeelde dat het programma met een naadloze integratie van verschillende media het wereldvraagstuk rondom energiegebruik op een laagdrempelige en begrijpelijke manier overbrengt. 
 
De boodschap wordt als helder beoordeeld en de toegankelijkheid geprezen doordat iedereen kan meedoen in de energiediscussie.  BrandBase, het Brand Activation bureau van Shell, is samen met project partner Edelman PR verantwoordelijk voor het concept en realisatie van het Shell Energy Future Programma.  
 

De Reigers worden jaarlijks uitgereikt aan uitmuntende projecten op gebied van doelgroepcommunicatie met audiovisuele en interactieve media. De inzendingen worden beoordeeld door een jury van 15 vakmensen uit de communicatiewereld. De uitreiking van de Gouden Reiger vond plaats tijdens het Keying into the Brain mediafestival. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.