Eerste Kwartaalwinnaars Gouden Loekie 2023 bekend
De kwartaalwinnaars van het eerste kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2023 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft de nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Een nieuwe selectie van 10 leuke, ontroerende, spraakmakende en bijzondere commercials maken weer kans op de prijs. In alfabetische volgorde:
Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Lekkere paasdagen vol surprises'
Bol.com & DEPT met 'Haal meer uit jouw bol.com met Select'
Interpolis & Wefilm met 'Mis Niks'
Jumbo & Alfred International met 'Besparen'
KPN & Dentsu Creative Amsterdam met 'Dat is entertainment zoals jij het wilt'
Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met 'Slim besparen met Kruidvat Merk'
Plus Supermarkt & Energize met 'Goed eten voelt goed'
SIRE & Being There met 'Verlies elkaar niet als polarisatie dichtbij komt - Klimaat'
TWIX & adam&eveDBB en DDB Chicago met 'Camping'
Volkswagen & Dentsu Creative Amsterdam met 'De nieuwe elektrische ID. Buzz'
Bekijk alle 10 commercials hier