Genomineerden Dutch PR Awards bekend
15-04-2014 (08:03) - Awards
De jury van de Dutch PR Awards heeft uit 39 inzendingen 12 cases genomineerd om een kans te maken op een prijs. De prijzen worden uitgereikt aan de deelnemende bureaus met PR-campagnes in de categorieën Corporate, Marketing, Non-profit en beste PR- Stunt.
Op 15 mei vindt de uiteindelijke verkiezing plaats tijdens een feestelijke bijeenkomst. De genomineerden zijn:
Corporate:
IvRM/De Legitimiteit groep i.o.v. NMT: versterking positie beroepsgroep tandartsen
Kumpany i.o.v. NS Stations: duurzaamheid bij Lost & Found
Pride PR i.o.v. Intermax: effecten van internet op de samenleving
In de categorie Marketing:
2inBeweging/Gideon van Rietschoten i.o.v. Woningcorp. Dudok Wonen: verliefd op een Dudok woning
ETCETERA/Red Urban i.o.v. Ditzo: Kijk kanker de wereld uit
The Gardeners i.o.v. Marktplaats: pop-up veiling babyartikelen
In de categorie Non-profit:
Bijl PR/Triple Double i.o.v. KNGU: Het grote gymfeest 2014
L&DJ PR i.o.v. Plastic Soup: Meat the Microbeat
Wisse Kommunikatie/JWT Amsterdam i.o.v. SIRE: hulplijn voor mensen zónder psychische ziekte
In de categorie Beste PR-stunt:
Being There/ExPRTease/Shivers i.o.v. Eneco: NK Tegenwind fietsen
Kumpany i.o.v. BEN: BEN even uit
TBWA/NEBOKO i.o.v. Delta Lloyd: budget bejaardenhuis